Nederland NL

Bestellen

In aflopende volgorde

6 artikel(en)

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Danny van den Broek 4 nov. 2024

Selecteer uw product(en)
Om een product te kiezen klikt u op “Toevoegen aan Winkelmand”. Wilt u meerdere dezelfde producten bestellen? Pas dan het aantal aan door te klikken op het plusje. De totaalprijs, inclusief de verzendkosten, wordt nu (her)berekend.
Wanneer u op het kruisje klikt gaat u terug naar de winkel. U kunt nu ook andere producten kiezen. 
Rechtsboven in het winkelmandje kunt u de details van uw bestelling zien. 
Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.

Het is mogelijk om uw producten extra mooi te laten verpakken. In uw winkelmand kunt u rechtsonder op het icoon voor een cadeauverpakking klikken. U heeft nu de keuze om een cadeauverpakking of giftbag toe te voegen. U heeft ook de optie om een kaartje met een handgeschreven bericht toe te voegen. De extra kosten staan hierbij vermeld en u kunt dit per product aangeven.

Klaar met winkelen? Klik dan op “Naar Afrekenen”.


1. Uw (adres)gegevens ingeven
Stap 1: invullen adresgegevens. Deze informatie is nodig voor het aanmaken van de factuur, pakbon en het verzenden van uw bestelling. Onder factuurgegevens vult u uw e-mailadres in. Dit is nodig om u de status van uw bestelling te kunnen doorgeven.
Hier kunt u zich ook opgeven voor de digitale nieuwsbrief. Dit staat standaard op “Ja”. 

Klaar met uw gegevens? Klik dan op “Doorgaan naar Betaalopties”.


2. Kies uw betaalmethode
Stap 2: u kunt op de volgende manieren betalen: 
- Mistercash / Bancontact
- Carte Bleue
- Billink
- Visa / Mastercard
- American Express
- PayPal
- Overschrijven per bank/giro
- Sofortbanking

Klik vervolgens op “Bestellen & Betalen”.

3. Betalen
Stap 3: uw bestelling betalen. U wordt nu naar de beveiligde betaalomgeving van de betaalmethode die u heeft gekozen geleid. Nadat uw bestelling betaald is ontvangt u een e-mail met daarin een bevestiging van uw bestelling.

Indien u voor “overschrijven” heeft gekozen dan graag binnen 10 werkdagen het bedrag overmaken naar de bankgegevens die u tijdens uw bestelling ontvangt.

N.B.
- Vergeet u niet het bestelnummer bij uw overschrijving te vermelden. 
- Door het plaatsen van een bestelling op de website van Parfumswinkel.nl aanvaardt de Afnemer de Algemene Voorwaarden van Parfumswinkel.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Zenna Eekhof 8 jan. 2016

Heb je een bestelling geplaatst bij Parfumswinkel maar wil je deze toch liever annuleren? Geen enkel probleem! Neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

 

Kan ik Chanel bestellen bij Parfumswinkel?
Danny van den Broek 17 jan. 2019

Parfumswinkel heeft een breed assortiment aan Chanel producten. Alleen in onze parfumerie verkopen wij Chanel dames- en herenparfum, huidverzorgingsproducten en make-up. De productspecialisten van Parfumswinkel staan klaar om je te voorzien van productadvies en om vragen te beantwoorden. Neem contact op met onze parfumerie in Breda voor meer informatie. 

 

Telefoonnummer

076- 870 58 66  (lokaal tarief)

 

 

Kan ik mijn cadeau laten inpakken?
Danny van den Broek 4 nov. 2024

Wilt u uw product extra mooi laten verpakken? Dat is mogelijk! In uw winkelmand kunt u rechtsonder op het icoon voor een cadeauverpakking klikken. U heeft nu de keuze om een cadeauverpakking of giftbag toe te voegen. U heeft ook de optie om een kaartje met een handgeschreven bericht toe te voegen. De extra kosten staan hierbij vermeld en u kunt dit per product aangeven.

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?
Zenna Eekhof 8 jan. 2016

Heb je jouw bestelling ontvangen maar is deze nog niet compleet? Geen zorgen! Dit kan namelijk twee redenen hebben:


1. Jouw product is niet op voorraad
Daarom hebben we ervoor gekozen om jouw bestelling toch alvast gedeeltelijk op te sturen. We willen jou natuurlijk niet langer laten wachten! Zodra jouw product weer leverbaar is, sturen we het meteen naar je op. Dit doen we kosteloos. Je ontvangt ook deze keer een e-mail van DHL met hierin je Track & Trace. 

2. Het product kan niet meer worden geleverd door de leverancier
Helaas komt het wel eens voor dat de fabrikant plotseling besluit om het product niet langer te leveren. Wij annuleren dan het desbetreffende product voor je. Het bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Je hoeft hier verder niets voor te doen! 

Kan ik zelf mijn gratis samples kiezen?
Zenna Eekhof 8 jan. 2016

Natuurlijk krijg je bij jouw bestelling een gratis passende sample! Helaas is het nu nog niet mogelijk om jouw voorkeur aan te geven. Het is dus een verrassing welke sample je van ons krijgt. 

 

Je kan geen samples gratis bij ons opvragen.

 

In aflopende volgorde

6 artikel(en)

Wat is uw vraag?